1 december

Jag är så jävla less på allt just nu. På skolan, på innebandyn, på höften och på vädret.
Ge mig sommar, sol och lov!!
Skoldagen idag sög rent ut sagt. GAH jag pallar inte.
Jag drog hem när vi hade en lektion kvar, skulle till sjukgymnasten. Det gick dåligt. Dåligt dåligt dåligt. Okej, jag låg ju bara där med nålarna över hela kroppen. Fem st i höften, en i var fot, en i knät, en i ryggen och två i huvet. Skulle bara önska att dom kunde veta vad felet är.

Sen ikväll var det innebandy träning, jag och My gick till donken och käkade mat innan. Träningen gick SUG. Hatar när det går så där dåligt då man bara har lust att sluta. Och kommentarerna man får, kan ni inte bara hålla käften lixom?!

Sen jag kom hem har jag duschat sen pluggat. Plugg plugg plugg. Har dom inte något annat för sig än att ge ut fem miljardar läxor och 300 prov i veckan eller?
Damp på dom.

Nej nu ska jag sova. God natt!



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!