buhu

Matchen igår slör 6-5 till hansa. Dom var verkligen inte värda segerna. Shit som vi ägde ut dom i spelandet!!
Nästa helg tar vi dom på hemmaplan!
Jag gjorde iaf två mål, vilket känns super duper great :)

Hittentills har dagen bestått av lite städande. Sen senare ikväll åker pappa ut till farmor och jag åker till mamma.
Pappa åker hem igen imorgon kväll :(

Mitt skadade finger har blivit jätte inflammerat. Det är debbelt så stort som mitt valiga finger. Och såret ser inte så mysigt ut. Så imorgon får det bli doktorn.
Och för er som inte känner mig så är jag inte ett dugg känslig för sår, det är mkt till för att jag ska tycka något är äckligt.

Tjadå!



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!