jag älskar dig farfar! <3

Jag sitter här i min säng med tårar i ögonen. Ser nästan inte vad jag skriver.

Min älskade farfar skulle ha fyllt 70 år idag. Det är tugnt, riktigt tugnt att tänka på det. Första gången vi inte kan fira hans födelsedag med honom. Utan vi får tänka på honom, det är det viktigaste.
Pratade med farmor för en stund sen, gråten satt fast som en sten i halsen när vi började prata om honom.
Saknaden gör ont, riktigt jävligt ont!!
<3


Var hos arbetsteraputen idag, som jag skrev igår. Det gick bra. Vilken stor skillnad det var när jag kom dit och när jag åkte där ifrån. Nu har jag hopp om att finget kommer bli bra. Fick även någon liten sak som jag ska va på fingret och koppla ihop det med det andra fingret. Lite svårt att förklara..
När vi höll på med fingret spröt det ut var, man kunde nästan till och med bada i det, så mkt var det :O
Så hon ringde ortopedmottagningen eftersom det inte är något bra täcken. Så ner dit och dom tog odling. Eftersom allt var runnit ut innan fanns det inge kvar. Så hon tryckte ner toppsen så hårt att jag trodde jag skulle dö av smärta. Och så råkade hon även dra ut stygnen när hon bara skulle klippa av tråden som hängde utanför. Lyckat lixom..

Nu ska jag ta en liten tupplur, sen tänkte jag lägga upp min nya header. Sen senare blir det julpyntning :)



Postat av: Maria [Fotoblogg]

sv; tack så jätte mycket

2009-12-23 @ 16:22:01
URL: http://mariaholgersson.blogg.se/

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!