tre djupa andetag

Jag fattar inte att man kan vara så sjukt stressad som jag är just nu. Det är verkligen sjukt!
Jag har ett jätte stort prov på fredag, men har inte hunnit pluggat för jag har haft så mkt att göra. Jag hinner inget men ändå gör jag saker hela tiden som behövs göras.
Och jag kan inte sova om nätterna häller för att jag är så stressad..

Mitt humör går upp och ner hela tiden. Ena stunden är jag glad och ena stunden är jag så arg och ledsen att jag inte pallar stå på mina egna ben. Det är fan hemskt att det ska behöva vara så.

Just nu sitter jag och äter polkagrisar som jag själv säljer. Har snart sålt klart alla :)
Sur rabarber och häxvrål är ju bara för underbart goda. Erkänn att det börjar vattna i munnen!?

Nej nu ska jag avsluta. Puss




Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!