c 901

Den här dagen har varit den sämsta på länge. Jävla skit dag rent ut sagt!
En massa gnäll på mamma, dåligt väder, mobil som inte funkar och en jädrans massa längtan efter Gabriel älskling!
Mamma hade lovat att jag skulle få en ny mobil, eftersom att min inte funkar, men nu säger hon att hon inte har råd så jag kommer typ inte få någon på skit länge :O Tack så hemskt mkt för att du lovar något och sen inte håller det..
Där har ni nykeln till varför min dag har varit dålig.
Nu skall jag snart lägga mig i sängen och sätta på någon bra film. Och sedan vakna upp imorgon och hoppas att dagen blir bättre än idag.

Jag har iaf hittat en mobil som jag jätte gärna vill ha, och jag tänker köpa den!
5 mg kamera, helt okej för en liten flicka som jag som gillar att ta mkt kort :)



God natt allt folk!



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!