Erika, Tack för en jätte trevlig dag!

Vaknade i hygglig tid imorse. Typ halv elva. Gick upp och åt frukost, eller frukost och frukost kan man kanske inte kalla det för, men ändå..
Sedan åkte jag in till stan och mötte upp Erika. Vi satt uppe hos mig en stund och drack te och åt chokladmuffins som Erika bakade igår. Riktigt goda var dom! Och så klart så satt vi och pratde en massa, om allt möjligt. Trevligt trevligt tycker jag. Vid halv två drog vi till rackethallen och spelade tennis. Hur kul som hälst. Förutom att en viss kille rå stirrade på oss hela tiden. Vid halv fyra kom vi där ifrån och gick till Norgatt (stavning?) för att ta oss något att äta. JÄÄÄÄÄVLIGT dyrt var det!!!
Om en timme ska vi få gäster, så vi lagar mat och städar. Eller just nu gör dom andra det. Jag smet ifrån en liten stund. HÖHÖ.
Nu är jag riktigt hungrig på tacos, så jag hoppas att den här timmen går fort.
Nej nu ropar mamma efter mig. Måste kila.




Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!