jao, dejt segar jage

Som sagt så blev det en heldag på Fårö. Kom hem vid halv åtta.
Sitter och tittar på tv, eller nej nu ljuger jag, för nu sitter jag ju här. Hmm aja vene riktigt hur det gick till, för nyss satt jag vid tv:n. Skäääääääääämtar. Jag tänkte att jag kunde passa på att skriva ett inlägg nu när det ändå är reklam.
Sitter och tittar på något flumm, som igentigen är väldigt ointressant. Äter jordgubbar och godis. Hur nu det låter. JORDGUBBAR OCH GODIS lixom, vilken kombination. Men en sak är ju bra, och det är att jag inte bara är onyttig utan också nyttig. Smarting här!
Kolmodin ringde igår, så hon och jag snackade en lång stund, och hon skulle ringa ikväll igen. Men hon har inte ringt. Fast henne känner jag ju, och hennes minne är inte det bästa precis. Hehe.
Idag på Fårö så gick vi in i en aoutlet affär, och jag kännde mig så iaktagen, så jag vänder mig om, och där står Elin och råglor på mig. Haha det var lite kul tyckte jag :) Ska lejka med henne någon dag nu i veckan :)

fråga min inte var rubriken kom ifrån.. skrev det som först ploppade upp i hjärnan ;P



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!