oj oj oj, ja oj det kan man säga!

Nu är det väldans länge sen jag skrev. Men jag har som sagt varit i Örebrbo sen den 18, (är här nu med). Det ar hänt en massa saker. Men jag orkar inte skriva allt.
Igår var vi och spelade tennis. Riktigt skoj. Jag och Erika ska börja spela :) och jag ska sluta med fotbollen... fast jag är inet spec ledsen för det. Orkar helt änkelt inte med fotboll längre, har spelat det sen  jag var sju år ( i lag ) och jag är helt änkelt less på fotboll. Så det ska bli kul att börja spela tennis. Plus att innebandyn drar igång snart också. Jiiiiiiiiiippppi!
Igår kväll var jag ute och öviningskörde med pappa och malin, gick väldigt bra.  Mötte två älgar som stid mitt i vägen. Lite så där mega coolt faktiskt.
Ikväll åker jag hem här ifrån, ska bli både skönt och tråkigt. Hade kunnat stannat här några dagar till.
Båten skulle igenligen gått fem över nio, men är försenad pga krocken så båten går halv tolv, vilket innebär att jag kommer hem kvart i tre i natt. Skit kul! NOT!
Nej nu ska jag klia på mina myggbett som kliar förbannat mkt, sen ska jag slänga mig i soffan och titta på tv/ läsa alla mina sma jag inte hunnit gjort ännu.
hejrå!




Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!