röd är ordet

Tjollehopp!´Det var några dagar sen jag skrev. Men eh vafan, det är ju sommarlov lixom!
Gårdagen spenderades med Rebecca. Vi gick en sväng på stan, men det var så smock fullt med folk så vi drog hem till mig rätt så fort ändå. På kvällen var det dags att fira Maria och Emma som fyllt år. Vilket innebar att man fick träffa alla efterlängtande personer. Många och långa kramar blev det. Vi fick mat, efterrätt och lekte lekar. Väldigt trevligt. Senare på kvällen, kanske vid elva drog vi ner till hamnen och kollade läget. Hemskt att se så mkt folk göra bort sig så mkt på grund av alkohol. HAHAHAH säger jag bara!
Kom hem igen vid halv ett. Trött var jag så jag slängde mig i sängen och somnade.
Imorse skjutsade pappa ut mig till mamma. Skulle hämta min nya mobil och lite kläder som jag skall ha med mig när jag åker upp till Örebro.
Först blev det ett dopp i poolen, 22 grader var det, fast svinigt kallt ändå :O Så det blev bara ett dopp en upp fort som attan. Vid tolv åkte vi till Tofta. Mötte upp en massa folk i släkten.  Sedan bar det hem igen vid halv fyra då det började blåsa kallt..
Nu är jag hemma vid pappa, funderade på att ta något att äta medans jag väntar på att pappa skall komma hem. Tror jag tar och käkar ett äpple. Har inte ätit något annat en 1 macka idag. Fast jag är inet spec hungrig, men om jag inte äter kolapsar jag väll..
Nej nu skall jag gå ifrån datorn!
Hejsvej



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!