Saknar mina fem skit mkt! :'( <3

Ursäkta att jag inte skrev igår, men gårdagen vill ni inte höra! :S

Har sovit sjukt dåligt inatt, har vaknat en massa gånger och sist jag vaknade låg jag vaken i två och en halv timme. Shit, var skit trött, men kunde inte somna. Mystiskt.
Åt en frukt till frukost, annars har jag inte hunnit gjort så mkt mer. Har även bärt ut mina kläder i husvagnen. För ikväll åker ju vi. Båten går 17.00. Vi åker hela vägen till skövde ikväll, och imorgon blir det skaras sommarland och mera åkande. Kommer inte riktigt ihåg vart vi ska. Men vi ska iaf kampa på en väldigt fin kamping i två eller så var det tre dagar?. Tror det är tre dagar.  hahha mitt minne asså.
På måndagen tror jag att vi skall till kosteröarna. Där för man ju inte ha med sig något fordon, så det blir fotvandring. Eller vad man ska kalla det för. Resten av dagarna vet jag inte vad vi skall göra. Bara chilla på stranden I think :)
Nej jag måste fixa lite så allt är klart tills vi ska åka. Och igentligen hade jag tänk att jag skulle bada här hemma i poolen idag, men pumpen har gått sönder :O, O my gad!
Jag kommer trolivtvis inte kunna bloggen när jag är borta. Kommer hem den nionde igen.
Ni får ha det perfa, och hoppas över hela mitt hjärta att ni får dåligt väder. Vilket jag inte tror att ni kommer få, men hoppas kan man ju alltid göra ;D




Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!