snart börjar det regna

Eftersom att vi har våran bärbara dator med oss så tänkte jag passa på att skriva nu när jag har tid.
I fredags var det riktigt oväder när vi var på väg till skövde. Ösregnade och det blixtrade som bara den. En blixt träffade en mast så hela himlen blev ljusblå. Och tidigare var det svart. Hur coolt som hälst. Inte ofta man ser hela himlen lysa upp.
Igår var vi på skaras sommarland. Kom dit halv elva och kom där ifrån halv åtta. En rätt behaglig dag faktikst. Men shit vad solen brännde, ett tag trodde jag att jag skulle tuppa av. För det var så himla varmt.
Idag har vi nästan bara åkt bil. Vid fyra kom vi hit till kampingen där jag just nu sitter på gräset med datorn i knät med en helekopter över huvudet. Hur mysigt som hälst. Vi kom precis tillbaka från en liten promenad. Dom vuxna håller på med maten, barnen springer runt lite hej villt, och jag sitter här och njuter av sommaren.
Efter maten skall vi gå ner till havet och fånga krabbor och kanske ta ett dopp i det blå. Vilket jag är jätte sugen på. Hoppas bara att inte krabborna fångar mig. Hahaa skoja! :)
Nej nu ska jag kila, ha det bra. Ska försöka blogga imorgon igen, om jag har tid förstås.
PUSS, Ha det så bra allihopa!




Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!