Åminne

Det blev en heldag på stranden med mamma, syskonen och Rebecca K idag. Har varit hur varmt och skönt som hälst. Jag och Rebecca har ju inte träffats sen skolavslutningen, så vi hade mkt att prata om.
Vi badade två gånger, hade kunat bada mkt mer, men vattnet var så äckligt att man inte ville bada. Fast bada var man tvungen till att göra, det var så varm att man nästan trodde man skulle svimma :P
Vid fyra åkte vi till mormor och morfar. Vi fick mat och till eftersätt fick vi glass och smultron. Gött götti gött gött!
Kom hem för en timme sen, slängde mig i poolen på en gång. Gick upp för bara fem min sen. Men hade gott och väl kunnat legat kvar en stund till.
Naij, nu skall jag gå ifrån datorn. Datorn har ju blivit som en magnet.. Måste verkligen röra på mig mer. Börjar fan bli tjock. Okej inte riktigt tjock, men eh ni hajar grejen. Och  det sista jag vill är att gå upp i vikt!
Buhu!
Nu skall jag ringa Frida och prata lite sen ska jag och mamma ut och gå. Måste inviga mina nya joggingskor som mamma köpte till mig igår :)




Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!