huvudvärk är ordet

Idag gick jag upp vid nio,  för att sedan spela match mot p18. Vinnst med 7-0 vilket känns super.
Och så bra som jag spelade idag har jag inte spelat på länge. Har mina funderingar på att börja träna lite mer. Har varit väldigt dålig på det på sista tiden. Fick spela högermitt och vänstermitt.

Direkt efter matchen var det att skynda sig för att planera lite innan fotbollsskolan skulle dra igång. Hade typ en halvtimme på oss från att matchen slöt tills barnen kom. Det har gått väldigt bra, har flickor 7-8 år. Dom är hur söta som hälst. ( har min lillesyrra ).
Kom hem vid fem, hoppade in i duschen och tänkte kasta in ett snabbt inlägg innan Lena m familj kommer. Mamma och dom håller för fullt på med maten, ska grilla hamburgare (med Lena o dom om ni nu inte förstod det).
Nej nu ska jag vara lite social och hjälpa till med maten.
Det fick bli en snabb uppdatering. Ha det bäst, puss

Förästen, Frida har fixat min blogg, tack så hemskt mkt min bästaste  <3



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!