I <3 SOL!

Idag har jag varit på stan med my, från elva till halv fem. Gabriel var inne i stan en sväng så jag passade på att träffa honom en stund innan han skulle ta bussen hem.
Jag köpte en ny bikini överdel, kännde att det kan vara bra att ha två stycken. Den är svart med ett guldigt metallhjärta mellan brösten. Skit fin :)
Även My köpte en bikini och ett par byxor.
Undefär så har min dag sätt ut, ett rännande på stan, träffade även en massa igänkända folk. Som tex Irene, jädrans trevligt! Den människan asså, finns seriöst ingen bättre människa än henne.

Det blev inte så mkt skrivet, men jag måste verkligen gå, vi ska åka till Lena och dom och planera inför resan. Jag skriver lite mer sen ikväll eller imorgon om vad som hänt idag!




Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!