kom inte på någon bra rubrik att skriva

Det regnar regnar och åter regnar, och det har regnat hela dagen..
Vart är igentligen sommar'n? Det är fem dagar kvar till skolavslutningen, men ingen sol. It sucks!
Har gått i skolan idag, som alla andra (var)dagar. Har varit en sjukt rolig dag, spec på slutet när bara jag ,Frida, Rebecca K och Erika satt kvar i klassrummet för att vänta på bussen. Shit vad jag skrattade. Hur kul som hälst. Vi satt och tog en massa flummbilder, och dom blev så roliga att jag höll på att gå i taget. HAHA jag sitter seriöst här och skrattar för mig själv. Rebecca har dom bästa bilderna på sin mobil, så när jag har fått bilderna så kan jag lägga in några så ska ni få er ett litet skratt :)
Vi hade först Svenska, fick tillbaka våra Noveller. Och jag fin bara ett G+ på den så jag får bara G i själva betyget. Och det suger. Hade jag fått VG på novellen hade jag fått Vg i betyg också. Fan vad jag är förbannad på mig själv!
Efter hade vi engelska. Det mpste ha varit någe fel på mig idag, fattade inte ett skit och satt bara som ett frågetecken. Och det värsta var att Maria (lärarn) ställde en fråga till mig, och jag fattade verkligen nada. Så jag sa rätt ut att jag inte fattade ett piss och så klart så började Rebecca skratta, och då började vi alla skratta. Verkligen korkat. Och sen fick jag sitta och säga på svenska för att jag inte kunde få ur mig några engelska ord.
Idag hade jag även matteprov, det gick sämst. Fick IG på det :( och det suger också!
Var även med Gabriel en stund på matrasten. Puss på han! <3
Så min dag började deppigt med blev bättre på slutet när man fick sig ett/flera st goda skratt :D

Nu ska jag gå och dricka lite te, sen ska jag titta på sjukhuset :)



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!