mobilen är trasig!

Idag fyller pappa år, grattis till honom! :D <3 Och idag har jag och Gabriel varit tsm i en månad :) Grattis till oss :P

Idag har jag och mammat städat en hel del här hemma, men det syns inte längre. Blir så förbannad på alla att dom aldrig kan plocka undan efter sig. Har även varit en sväng inne i stan vid den nya affären, sporthuset, fanns ingte så mkt man gillade där precis.. Lite tråk tyckte jag. Hade hoppats på en bra affär.
Sen när jag kom hem kom Charlotte in hit en liten stund och vi bestämmde oss för att gå ner till Kneippbyn och spela minigolf. Har inte räknat ihop poängen ännu, men tror att det gick hyggligt bra. När vi spelat klart gick vi in på Kneippbyn, Charlotte jobbar där så vi gick in gratis. Gick höghöjdsbanan och åkte tre varv i larven sen gick vi och köpte glass sen cykla vi hem igen. Undefär få har min dag sätt ut.
Försökte få Charlotte med ut på en springrunda, men hon var så lat att hon inte orkade ;(

För er som inte vet så är min mobil trasig. Hade tygligen kommit vatten på den, så nu är den helt död och går inte igång. Så jag har en jätte gammal och ful mobil så länge. Får väl köpa en ny, måste ju ha en klok mobil..
Nej nu skall jag gå ut och hämta handdukarna som jag glömde i trädgården.
Ha det bäst!




Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!