Norrlanda

Först och främst måste jag bara säga att det är nu jag har insätt att det är sommarlov, och hur mkt jag än kommer sakna klassen ( de flesta ) så kommer jag ändå inte få se dem föräns den 20/8. Så jag tänker njuda av sommarlovet och koppla bort skolan/klassen från mina tankar!
Igår blev det en heldag på stranden, och då menar jag heldag. Från halv tolv till kl fem.
Var hur skönt som hälst. Badade gjorde vi också, ca 14 grader i vattnet. Lite kinkiga var vi allt, men vi kom tillslut i.
Var barnvakt en stund igår kväll, åt mina syskon. Gick förvånandsvärt bra. Dom brukar vara helt vilda. Men vi satt och kolla på fotboll så det gick kanon!

Idag skall vi fixa till poolen. Jag och mamma har redan varit ute och börjat lite. Sen lite senare blir det landet, till mormor och morfars stuga. Men jag kommer hem sen ikväll igen. Hoppas det inte blåser lika mkt där ute som det gör här hemma.
Olivia frågade igår om vi kunde hitta på något idag, men det blir tyvär inte så, får hitta på något med henne någon annan dag.
Ikväll ska jag även försöka få med mig Charlotte på en liten springrunda! :)



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!