sammanfattning

 Igår var jag med Emma, Hur kul och trevligt som hälst. Åkte och hämtade henne vid tolv sen drog vi ner till snäck för att sola o bada. Kallt är ordet! Var bara tio grader i vattnet. Men envisa som vi är så skulle vi bada. Och det gjorde vi också. Tog en halvtimme för oss att komma från tårna till huvet. Men lätt värt var det iaf. Spelade lite fotboll på stranden gjorde vi också. Sen vid fyra(?) åkte vi hem. Sen drog vi ner på stan, köpte varsin tröja och jag köpte också present till min fader.
Vi gick och åt på mc donalds och sen drog vi hem till Emma. Men efter bara några minuter bestämmde vi oss för att cykla till kalkbrottet, så vi tog varsin cykel och cyklade iväg. Tog en massa roliga bilder under vattnet. Garvade typ på mig! :D
När vi precis hade badat klart så kom det en lastbil och tömmer en massa äckel i vattnet. Typ kiss och sånt, eler vad det nu var. Hur äckligt som hälst. USCH. Och det värsta var att han tömde det precis där vi hade badat. Hur mycket äckel ligger det inte där i så fall?

Sen på vägen hem vard et några jävla dårar som höll på att köra på mig. Dom jävlarna asså!

Och så måste jag bara säga en sak innan jag glömmer bort det, emma och jag höll på att fara på arsulet (stavning?) hur många gånger som hälst. Hahah tur att man har ben som man kan ta emot sig med.
När vi kom hem satte vi oss och såg på en film. Jäätte bra var filmen! Sen vid tolv drog jag hem för att sedan vänta på att pappa skulle komma hem.

Idag har jag och pappa varit ute vid farmor. Blev en lång sväng inne i stan. Först ÖB där vi hittade en perfa skottkärra till farmor. Sedan vidare till hwitstjärnan för att äta. Jag tog tacos, åh gud vad det var gott! Mätt blev jag också. Träffade Elin och Emma, kusinerna, dom var där med endre innebandylag, eftersom att dom spelar där :)
Sedan vidare till Willy:s för att handla en massa mat. Vi kom väl hem till farmor igen vid två. Farmor gjorde iordning fika, färska jordgubbar och glass. MUMMA! Sen hjälpte jag och pappa farmor att bära in ved. Sedan åkte vi till våran skog för att se om det fanns någe smultron. O HU JEDA MIG, har aldrig någonsin sätt så mkt smultron i hel amitt liv. Var hur mkt som hälst. Skogen var helt röd. Man såg smultrun så långt blicken nådde! Vi blockade en sylthink sen orkade vi inte plocka mera. Nu har jag och pappa precis kommit hem, vi ska städa lite sedan köpa mat och så blir det ännu lite mer jordgubbar och smultron med mjölk ikväll. Höhö hoppas ni tycker det är oretvist, för det ska ni tycka!

Garbriel sa att han skulle ringa mig igår kväll eftersom att jag inte kan svara på hans sms, men det gjorde han aldrig :(



Postat av: emma t

Haha sjukt rolig dag:D

2009-06-30 @ 18:48:25
Postat av: Rebecca T

Verkligen, måste göras om! :D

2009-06-30 @ 19:37:14
URL: http://ramt.blogg.se/

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!