tråk väder

Hej hopp.
Först och främst måste jag bara säga att det är väldigt drykt att gå upp tidigt när det är sommarlov.
Idag är det sista dagen på fotbollsskolan, det har varit väldigt kul. Tråkigt att det är slut, fast rätt skönt ändå.
Igår var vi ju på kneippbyn, som jag skrev i det tidigare inlägget. Gissa vem jag träffade där!!!? MARTIN STENMARK!
wohohoho coolt som fän!
Fotbollsmatchen igår gick sämst, blev 2-2. Har aldrig spelat så dåligt i hela mitt liv, vet inte vad som händer med mig, men jag blir bara sämre och sämre. Helt slutkörd var jag, orkade inte äns sparka en boll....

Ikväll åker vi ut till När för att fira midsommar där ute, med en del av släkten. Vi kommer hem på söndag igen, så jag kommer tyvär inte kunna uppdatera på några dagar. Men det överlever ni säkert skulle jag tro.
Nej nu måste jag skynda på min bror, sen bär det av på cykeln till fotbollsplanen.

Ha en bra midsommarafton! :)



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!