Fredag och dåligt väder..

Hej hopp, kalle har en snopp!
Nej men tjenixen, nu ska det bli en klok uppdatering, men jag är väldigt trött så den kanske inte blir så långt, + att jag kanske kommer stava fel, men jag kommer inte orka ändra det i så fall. Känner mig väldigt lat :P
I tisdags hade vi ju frilufsdag med klassen och några andra klasser. Och som jag sa så blev vi inte alls många från våran klass, bara nio st (av 23). SKOLKARE!
Men iaf så var det verkligen skit kul, ångrar inte ett skit att jag åkte med. Sååå jäääävla kul. Dagen började med att vi möttes vid österport och sedan delade vi in oss i olika grupper med fyra st pers i. Jag cyklade då med Maria, Josefine o Erika, och så vet jag inte vad Rebecca K gjorde i våran grupp igentligen, men hon lyssnade inte på vad vi sa så hon cyklade med oss. Skumt..
Efter en timmes cykeltur var vi framme vid tofta. Där vi fick en banan och en kexchoklad att knapra i oss. Vi satte oss och väntade in allt folk som inte hade kommit. ( Vi kom först ). Men efter ett tag blev det så lågtråkigt så vi gick och spelade beachvolley. Hur kul som hälst. När alla hade kommit så samlade idrottslärarna ihop oss och pratade lite om hur dagen skulle se ut. Sedan var det dags för min klass och en till klass att vindsurfa (man kunde även välja att spela kubb). Men jag och Frida hann inte vindsurfa eftersom att alla var så sega. Så vi skulle komma tbx sen senare. När dom andra hade vindsurfat var det dags för oss att spela beachvolley (man kund eäven välja gutiska lekar). Efter allt vollyboll spelande var man helt öm i handlederna. Men det stoppade inte mig för att förtsätta spela lite till. När det var dags att åka hem gick jcg och Frida till havet för att vindsurfa. Och det var nog det roligaste jag gjort på länge. Shit vad det var kul, och spec när man fick en sån fart att man bara drog iväg med vinden. Och så måste jag erkänna att jag var grymt duktig, det var ju lixom första gången. Jag måste göra om det någon gång!
Sen var det dags att cykla hem igen. Sammanlagt cyklade vi 4 mil under tisdagen. Och nu flera dagar efter kan man inte äns sitta på en cykle, man har så ont i rumpan! haha.

I onsdags hände det inget spec. Och igår slöt jag tidigtm halv tio. Tänkte igentligen gå ner och se på studenten, men jag orkade inte så mamma hämtade mig och vi åkte och köpte lite saker till mitt rum. Idag hade jag bara en lektion, sammhällskunskap. Vi tittade på film (tintin) och åt saltapinnar. Tog bussen hem vid halv tolv och satte mig och åt. Nu sitter jag här och väntar på att min halvpappa ska komma hem så han jag och mamma kan åka och köpa en ny säng åt mig :)



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!