Blir endast ett inlägg idag

Beklagar för dålig uppdatering igår. Men nu blir det iaf ett kort inlägg innan jags ka iväg till min apu plats.
Igår var det som sagt första apu dagen för mig. Var sjukt nervös, men det gick bra.
Idag jobbar jag 14-20.
Både Erika och Frida har åkt iväg till sin plats. Erika började nu vid ett och Frida börjar halv två.
Lycka till flickor <3

Juste, jag ringde till vårdcentralen igår. Shit vad otrevlig hon var som jag pratade med. Ofta att man jobbar med människor när man är så otrevlig som hon var.
Usch för sånt folk!
Fick tid imorgon vid halv elva. Hoppas hon hittar vad "felet" är så jag kan få bli frisk snart.

Nej nu ska jag borsta tänderna sen packa lite som jag behöver ha med mig.
Ha en fortsatt bra dag :)


Charlotte fyller 17 år idag. Så Graattttiiiiissss till henne! :D :D  <3
 (charlotte och jag när vi är minisar)




Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!