blir inte klok på om jag är frisk eller sjuk

Det blev ingen sömn, utan ist gick jag in till Charlotte. Vi tittade på en dokumentär, sjukt spännande. Sen när den var slut gick vi in på hennes rum och spela kort.
Hahaha det är så kul att spela spel/kort med henne, för hon är en sån dålig förlorare. Och man lyckas alltid vinna över henne. Mohahaha.
Har precis ätit, vilket jag inte borde ha gort ?
Fick sjukt ont i halsen på bara en sekund. Har varit så glad idag för att jag inte har haft ont. Men nu kan jag knappt svälja utan att vilja gråta. Gud vad allt kan förändras på bara ett smack.
Emelie och jag ska vara imorgon. Får se hr dte blir med den saken. Hoppas att jag mår bättre så vi kan parta lite :D

Nej nu ska jag gå och deppa en stund. Sen ska jag ta en dusch och bädda ner mig i sängen TIDIGT och hoppas på att det finns något bra på tv:n att se.



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!