very nice

Dagen har spenderats på stan med Emma och senare kom Sandra in i bilden och ville hänka runt med oss ;)
Jag köpte en kofta från Vero Moda, väldigt fin tycka jag :)
Vi har tagit kort, flummat oss och haft allmänt trevligt.
Bilder kommer senare när jag lagt in dom på datorn.

Gårdagen var riktigt rolig. Först praktik från åtta till två, sedan möte My upp mig och vi cyklade hem till henne. Drack te och snackade om en massa saker.
Vid sex drog vi ner till stan för att träffa Emma. Vi bestämde oss för att äta mat på Alis. Vi gick in dit och det första vi fick syn på var en kille, ( lite äldre än oss ) som satt och rå tittade på oss. Vi ba: en what ?.
När  vi går förbi honom tar han upp sin hand, vinkar och säger hej. Vi tänker inte mer på det och säger hej tbx.
Sen när vi skulle gå och beställa mat så går vi förbi honom igen, vilket betyder att han säger hej igen. Jagoch Emma börjar as garva och går sedan vidare.  Vi äter i lugn och ro och hoppas att han skulle gå eftersom
att han satt och tittade på mig och Emma hela tiden. Men icke sa nicke, han gick aldrig. Då skämtade vi lite och sa till varandra, "han kanske väntar på oss". Vi bestämde oss för att gå där ifrån, och vad tror ni händer när vi reser oss upp och går?  Jo han gör det samma. Vi får panik och springer till Coop för att ta skydd mot den konstige mannen. Shit vad rädda vi var.
När vi gått runt inne på coop i typ en timme går vi till bion för att sitta där och vänta tills filmen skulle börja.
Vi såg flickan som lekte med elden.






Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!