efter en månads väntan är jag äntligen på g igen

Tjobro folket!

Jag mår så jävla bra idag, humöret är på topp och praktiken går gallant. Nu vågar jag ta för mig mer och vågar utföra lite större saker. Det känns great!
Det blev en kort dag på jobbet idag, börjaded nio och slöt kl två.
Imorgon börjar jag kvart i sju och jobbar till halv två eller var det halv tre? Vilket minne man har.. blir som man umgås.

Just ni sitter jag och käkar maka och dricker te. Ska snart lägga mig på soffan och slummra till en stund. Är så himla trött. Vilket jag har varit dom här senaste veckorna.
Ikväll ska jag ÄNTLIGEN träna igen. Är typ helt glad, skulle nästan kunna flyga upp i taget och ner igen. Em okej, det där var lite oklart. Eh som sagt, jag är iaf skit glad!

GrATTIS Emma som fyller 17 idag!!! :D


Postat av: emma

Haha nice bild, nu blev jag hungrig!:P Tack förresten:D

2009-09-29 @ 22:54:09
URL: http://emmatal.blogg.se/

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!