hold youre head up high

Det var meningen att jag skulle hinna skriva igår, men det hans inte med.
Efter skolan åkte jag med Frida hem för att sedan träna med hennes lag. Har ju som sagt slutat i ifk. Och jag tror jag ska satsa på att börja i stenkyrka ist. Riktigt trevliga människor där :)
Sov hos Frida. Vilket innebar att jag var tvungen att gå upp 40 min tidigare än vad jag brukar. Som i sin föld gav ett resultat; en halv död Rebecca.

Idag efter skolan stannade jag kvar en stund med Emma. Sen gick jag hem till pappa för att hämta lite grejer.
Mamma kom och hämtade mig och sen dess har jag inte gjort så mkt. Eller jo, jag var faktikst och handlade med mamma medans Johanna var på gymnastik.

Ikväll blir den en jädrans massa plugg. Har jätte mkt jag måste göra. Uach jag orkar verkligen inte. Men det är sånt som måste göras.
Ska även se Idol och sen ska jag gå och lägga mig tidigt. Låter kanske konstigt att gå o lägga sig tidigt på en fredagkväll, men jag är så trött att jag knapt ockar skriva. Undrar hur det kommer gå med pluggandet...!?

Juste idag var det klart vart jag ska ha apu. Går ut på apu redan nästa måndag (den 21) i fyra veckor :)




Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!