ibland måste man få skriva av sig saker som man inte går och säger till andra

Det här inlägget behöver ni inte läsa'


Jag saknar det vi hade. Det vi gjorde tillsammans.
Jag saknar att få hålla din hand. Att få en puss.
Men det är över nu. Alla kännslor försvann. Men tro mig, jag saknar dig verkligen även fast jag inte är kär längre.
Det var ett beslut som har kännts bra tills nu. För det är nu jag verkligen inser att jag saknar dina fins sms, dina kramar, dina kyssar och ditt skratt.
Jag vet inte om jag har kännslor kvar för dig, eller om jag helt enkelt är kär i kärleken.
Jag kan inte sätta fingret på hur det igentligen är.
Men en sak vet jag iaf, och det är att jag vill hålla kontakten med dig. Det sista jag vill är att förlora dig som vän.
Du var en speciell kille.
Jag vet att du är besviken på mig. Men vad skulle jag gjort? Gått runt och låtsas varit kär?
Jag gjorde det här för både din och min skull.
I miss you
Gabriel..




Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!