jag dog nästan

Har precis duschat och ska snart hoppa i säng.
Igår kväll låg jag och läste en bok i över en timme. Jag som inte alls gillar att läsa. Men denna bok är fanemi skit bra. Går bara inte sluta läsa. Så det blir boken i nyllet i kväll igen.
Dagen har varit mycker intensiv. Ellah naij jag skämtade bara. Men iaf så har jag varit ute vid farmor. Måste tillägga att det är världens bästa farmor!
När jag kom hem mötte jag upp My och vi var ute och gick i 1 timme och 40 min. En väldigt trevlig prommenad med mycket prat och skratt.
Hahahah juste, måste bara berätta det här; Det hoppar fram en hund från ingenstans och skrämmer skiten ur mig. Jag skriker och My blir rädd för att jag skriker. Och ni skulle ha sätt henes min, den var så rolig att jag höll på att lägga mig ner på marken dubbelvikt. Shit vad jag skrattade.

Näe, nu ska jag göra något vettigt ist för att sitta här. Vilket betyder att jag tänker gå och lägga mig!
God natt.



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!