jag vill ju träna!!

Hellu bloggen!
Kom hem från skolan för en stund sen. Dagen har varit väldigt seg. Har varit jätte trött.
Var vid skolsköterskan idag angående mina lymfköttlar som har varit svullna i drygt två veckor nu.
Det första hon såg var att min hals är jätte svullen. Vilket är konstigt, för jag har inte ont. Och inte har jag lagt märke till det. Hon trodde jag hade fått halsfluss eftersom att den är så otroligt svullen på utsidan av halsen. Jag sa att jag inte hade ont. Men hon kika i halsen ändå för säkerhets skull.
Sen kände hon i armhålorna, svullen där också.
Eftersom att jag har haft det här så pass länge kommer jag inte få träna på ett tag. Inte förens alla svullnader har lagt sig.
Känns ju lagom kul.. Men det är bara att killa läget, vill ju inte bli döds sjuk precis.

Kanske ska följa med och se när syter är på gymnastik om en stund. Fast jag vene om jag orkar. Får se hur jag gör :)



Postat av: Ihngela

Körtelfeber kanske?

Kram

2009-09-15 @ 21:36:32
Postat av: Rebecca

Ingen aning om det är köttelfeber. Men jag tror iaf inte att det är det.

Kram

2009-09-16 @ 14:08:48

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!