kick off med innebandylaget

DET VAR GRYMT!!
Har haft hur roligt som helst. Shit vad kul det var!

Har precis kommit hem. Svaidestugan cyklade vi till, pacakde upp våra grejer, lyssnade på musik o dansa och babbla en massa, åt mat och sen blev det sju kamp.
Det var nog dte roligaste jag gjort under mina senaste veckor.
Mitt vänstra ben och skinka är helt sönder skrapade efter allt skoj. Men det är det fett värt ska ni bara veta!
Mitt knä är svullet av ett fett stort blåmärke. Men det hindrar inte mig för att vara på toppen humör!
Vi hade mobil förbud, så jag tog inga bilder. Men Madde och Sara hade sin kamera med sig, så alla bilder lär hamna på fb.

Nu ska jag snart in till stan, till lägenheten. Ska försöka fixa internet. Flyttade datan, och puff så funkade inte internet. Smidigt.
Puess



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!