nervöst som faen

Tjenixen brederixen gott folk!

Har varit i skolan idag, som alltid. Hade först Solcial Omsorg sen idrott och sen klassråd. Så vi slöt kvart i tolv idag. Skönt som attan :)
Känner mig mkt sämre idag än vad jag gjorde igår. Jag har ingen kraft i kroppen, Orkar it gå, orkar inta bära något, orkar inte prata och orkar inte hänga med för fem öre.
När jag kom hem från skolan lagade jag lite mat. Köttbullar och spagetti fick det bli. Hade bråttom så köttbullarna blev inte riktigt klara. Var typ råa i mitten. hahaha fett med kul jao!
När jag hade käkat klart satte jag mig på cykeln för att bege mig till bup. När jag kommit halvvägs hoppar kejdan av. Så jag fick gå med cykeln resten av biten. Vadå att jag blev stressad. Men jag kom i tid som tur var.
På vägen hem lyckades jag iaf laga cykeln och kunde cykla hem. Stolt över mig själv måste jag säga! :D
Nu lyssnar jag på musik. Har precis ringt till min praktikplats. Ringde först till chefen, men ingen svarade. Så jag ringde ett annat nr jag har fått till en av avdelningarna. En jätte trevlig tjej svarade och jag pratade med henne en stund. Ska snart ringa till chefen igen för att få veta tider och lite andra saker.
Måste bara säga att jag alltid är så jävla rädd när jag ska ringa någnstans. Jag har seriöst alltid bett andra ringa för mig. Så shit vad stolt jag är över mig själv! Tummen upp för att jag tog mod till att ringa.

Nu ska jag lägga mig och sova en stund. Sen ikväll har vi innebandyträning, som jag inte får vara med på :( Men jag ska iaf dit och titta :)
 i helgen blir det nog ferra ferris'



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!