nöff

Gårkvällen spenderades som sagt med Jeff My och Rickie.
Först cyklade jag och My hem till deras mamma och satt där en stund. Sen drog vi alla fyra och hyrde film sen hem till deras pappa för att se filmen.
Filmen vi såg heter "supersugen". Rätt så rolig faktikst.
När jag kom hem, vid ungefär halv tolv så poppade jag och Charlotte popcorn sen la vi oss i sängen och slocknade fort. Eller jag gjorde det iaf.
Nu idag har jag/vi inte gjort så mkt. Charlotte åkte precis hem. Så jag tänkte hitta någon bra film att se, sen kanske ta en dusch och göra ansiktsmask.

Halsen vill tydligen inte bli bättre. Imorgon blir det skola till kvart i elva, sen vid elva börjar min apu och då jag vill vara frisk!



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!