ooa hela natten ooa hela dan...

Snart ska jag in till stan, mamma och dom ska in till stan och handla gympakläder till lillsyrran och lite annat. Så jag tänkte att jag kunde följa med och in på apoteket och köpa en massa grejs.
Har också blivit sjuk, jätte förkyld. Känns ju toppen..!
Idag ska vi på 40-års fest. Erik som har fyllt år. Så vi kommer bli där hela dagen/natten.
Kommer finnas badtunna där, så jag tror jag kommer hänga där hela tiden ;) och vid baren så klart. Naij jag ska nog varken bada eller dricka idag.

Skulle varit med och spela fotbollsmtach idag, hade taggat som fän. Men naij den kund eman ju glömma.

Ni får ha en trevlig dag, för det tänker jag ha! :)



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!