shysst väder

Dagen har varit sjukt rolig. Har garvat som fan. Mest åt Maria som verkligen är knas :D
Efter skolan drog jag och Maria ner på stan för att möta upp Matilda. Var ett tag sen jag träffade henne så det var roligt att se henne igen.
Just nu ligger Rebecca i sängen och jag sitter här för att skriva ett kort inlägg.
Vilket oskväder!! Rebecca har tänt en massa ljus inne i sovrummet och nu ska vi hitta på något, sedan blir det gå-och-lägga-sig-tidigt.
Jag och Rebecca har även gjort en ansiktsmaskt. Så vi är helt vita i ansiktet. Ser ut som två spökilurar! (Fråga mig inte vad jag fick ordet ifrån) :P
Nej nu ska jag vaa social!

Ha en trevlig kväll! Tycker att ni kna ta en prommenad i det fina vädret!? ;)



Postat av: Frida

hade du och "marit" trevligt på stan? :) <3

2009-09-03 @ 22:30:54
URL: http://fridahellenberg.blogg.se/
Postat av: Rebecca

hahaa marit, shit vad kul! Ja men jag och MARIA hade trevligt på stan :) <3

2009-09-06 @ 11:54:27
URL: http://ramt.blogg.se/

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!