sovmorgon

Hm, hur ska jag börja inlägget? Med godmorgon kanske? Aa det får bli Godmorgon.

Har varit vaken i underfär tjugo minuter. Jag börjar jobba två och slutar åtta. Väldigt skönt att få sova tills man vaknar och kan gå upp med gott samvete.
Inatt har jag haft mer ont i halsen än på länge. Men nu känna det lite bättre. Imorse när jag vakna hade jag fått en äcklig jävla hosta. Usch, ska det här aldrig ta slut?
Jag får som sagt gilla läget. Kan tyvär inte göra något åt det här. Och tydligen inte doktorn häller`?..

Igår var jag och såg på när mitt lag träna. jag är så jävla sugen verkligen. Nästa vecka tänker jag börja träna igen oavsätt om jag är frisk eller inte. Jag orkar inte vänta. THAT'S IT.
Nu ska jag gå och äta frulle, sen får jag se vad jag hittar på fram tills klockan två.




Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!