vill bli frisk NU

Har precis kommit hem från vårdcentralen. Maria följde med mig som moraliskt stöd. Thanks Maria <3
Hon kollade min hals, lymfköttlarna lite hit och hit, tig prover och kollade tempen.
Hon sa att halsen är väldigt röd och svullen. Men det är inge halsfluss. Hon kunde även känna lymfköttlarna under armhålorna, vilket betyder att dom är svullna.
Hon vet inte vad det är för något jag åkt på. Och det känns ju great att inte få någon diagnos...
Förmodligen är det en virusinfektion. Fast det var hon inte säker på att det var det häller.

Aja, det är väl bara att gilla läget. Måste ta det lugnt med träningen och allt. Kommer inte få träna på någon vecka. Vilket betyder att det är en jävla massor veckor jag inte har tränat. Kommer fan bli fet.

Jag börjar jobba vid två, och slutar åtta. Efter jag slutat åker jag till säve för att sitta där och gråta efter att få träna medans mitt lag tränar och har skit kul.
Allt känna ju jävligt bra just nu, verkligen..




Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!