dagen har börjat toppen

Hej hej :)

Det var riktigt segt att komma upp imorse, men jag hade inget val om jag skulle hinna med bussen.
Körlektionen gick bra, lite körringstopp hit och dit blev det, men äh ;) och mötet med chefen på solrosen gick bra, nu är sommarjobbet säkrat! :D men om jag blir i hemtjänster eller på huset är inte säkert. Men det känns bra att jag fick sommarjobbet, det var ju där jag helst ville jobba :)

Jag ska ta något att äta innan jag trycker i mig en massa godis. Jag har sjukt mkt kvar i mitt påskägg. Måste ätas upp ;)
Sen skall jag och hämta min dator som har kommit :D :D :D :D

Bye!



Postat av: Frida

Grattis till sommarjobbet pyttis! :)

2010-04-07 @ 14:02:20
URL: http://fridahellenberg.blogg.se/

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!