det är inte så lätt som folk tror

Emma sa något så frukansvärt roligt igår. Vi skulle gå in och ta en glass på donken efter att vi gått en lång promenad.
När E skall beställa säger hon "en mcflurrydajm med smartis"
Kassörskan: " eh, ska du ha med både dajm och smartis?!"
E: "Nej oj gud vad säger jag"
Och där bredvid stod jag och garvade som ett as. Senare på kvällen när vi skulle gå och lägga oss garvade jag fortfarande. Då är det verkligen kul!

Idag var det skola till 13:40. Vid 14-16 var jag i västerhejde för att träna barnen. Och vid 16 hade jag möte på ibc med laget. Den kommande säsongen kommer bli awesome. Kommer gå upp och spela i div. 2, cup på fastlandet, nytt ställ och en massa annat :D
Nu skall jag försöka få i mig lite mat, sen ikväll är det tränigen som står på schemat. Fett tagg är vad jag är!

Hör av mig när jag har tid och så :)




Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!