det slog mig just att det är lördag idag, vilket innebär körslaget

Såå, nu är den andra filmen avklarad. John Tucker must die.
Den filmen är verkligen något jag rekomenderar. Sjukt bra!
Vad den handlar om tänker jag inte berätta, för ni MÅSTE se den. Punkt slut.

Jag har blivit erbjuden att följa med Robert och David ut ikväll. Men jag vettifan hur jag skall göra.
Det blir nog att stanna hemma eftersom jag inte mår bra. Men det hade vart grymt roligt. Får tänka på saken.
Nej nu ska jag hjälpa till med maten, eller jag ska rättare sagt säga till att vi borde börja med maten.



Postat av: Anonym

Håller med om att den filmen är bra!! :)

2010-04-10 @ 23:54:26

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!