endre-iksu

Hela dagen har spenderats i södervärn med Emma och kollat på innebandy. Våra småkids var duktiga och vi är stolta över dom! (A)
Jag kom precis ut från duschen, så nu är jag fräsch och fin. Har kännt mig lite skabbig hela dagen. Men det kan bero på att jag sov med allt smink på mig inatt. Orkade inte sminka av mig när jag kom hem igår kväll. Och imorse han jag inte duscha för jag hade tio min på mig att göra mig iordning. Så det blev bara avsminkning och frukost.

Om en timme skall jag ta bussen in till stan. Jag och Frida ska äta lite mat sen drar hon jag och Maria till södervärn och hejar på endre.
Lite stolt är jag faktikst att mina två kusiner spelar där! Elin larsson och Emma Järlö. Detni! :)

Nej nu måste jag sminka mig och så. Skriver mer sen ikväll när jag kommer hem!

PUSS



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!