endre vann!!! yey för dom

Har precis tryckt in mig lite popcorn och ett stort glas vatten med is i. Det behövdes efter allt skrikande.
Jag tänkte sitta här en stund och kolla runt på lite bloggar. Skojs. Sen ska jag sätta på en film som jag ska kolla på tills jag blir så trött att jag måste stänga av datorn.
Juste, jag fick köra in bilen från vägen till vårat hus. Första gången mamma fick se mig köra. Och hon tyckte jag var duktig. Jag har ju bara kört vid körskola, men nu har vi bokat in handledakursen så jag kan få börja köra hemma också. Lääääängtar som fan. Köra bil är nice, mer nice än majs!

Nej nu tjingar jag för mig. Bye!

 
en liten fuling bild fick det bli.



Postat av: Ihngela

Du får hojta till om du vill köra för jag ställer gärna upp ;) Kram <3

2010-04-10 @ 00:43:41
Postat av: Rebecca

Aa men jag ska hojta till!! :) kram <3

2010-04-10 @ 10:44:53
URL: http://ramt.blogg.se/

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!