happy face

Dagen har rullat på bra, dock försov jag mig så det blev en osminkad Rebecca idag. Men det är väldigt skönt faktikst.
Vi slöt redan 10.45, viket vi gör varje fredag. Jag och några till gick och pantade våran pant som vi samlat på oss under åk 2. Sedan gick jag tbx till skolan och satt och prata med R och E. Vid ett gick vi ner till stan. Gick in på guld fynd och skulle fixa min klocka, trodde matteriet var slut men det visade sig att det var klockan det var fel på, så jag fick en helt ny :)

Lite innan tre kom mamma och hämtade mig och nu sitter jag här.

Har fått hem sommarjobbschemat från chefen idag. Mitt schema ser kanon, späckat med tider. Börjar redan den 21 juni och jobbar till den 17 aug. Och kommer jobba samanlagt 40 dagar. Plus att jag får sjukt bra betalt.
Jag känner mig så jävla glad just nu! :D

Nej nu skall jag ringa min Frida och sen måste jag plugga lite.
Hörs lite senare :)


Postat av: M

Härligt att du blev nöjd med ditt schema :)

2010-04-23 @ 16:52:44

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!