madeleine lönnberg

Det blev inge springtur som jag sa förut. Både jag och Madde var inte sugen på det. Men ist så har vi vart ute och gått i 1 timme och 20 min.
Hur skönt som helst. Och att vi verkligen fick en tid då vi kunde prata med varandra, från hundskit till allvarliga saker.
Tack, tack för att du gjorde min kväll så trevlig <3

Nu är det duschen som väntas sen tänkte jag läsa en bok.
Är inte ett dugg trött, men jag vet ju hur jag är. Så fort jag lägger huvet på kudden så somnar jag.
Höh thats me.

Hörs imorgon gott folk! :)



Postat av: Bilalrebekka

Had to leave my mark, Nice site! Rugzar

2011-06-09 @ 07:31:45
URL: http://bilalrebekka.blogll.com

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!