the world's greatest

Kvällen igår hos Frida blev lugn. Vi åt tacos, åkte ner till lickershamn och gick en sväng, hoppade studsmatta, pratade en massa, ladade upp bilder på fb och såg två filmer.
Vid halv ett låg vi i sängen för att sova, men det blev en hel del prat, så det blev ingen sömn förens halv två skulle jag tro.
Vid elva imorse tog jag bussen in till stan. Var hos my i några timmar eftersom hon fyller 18 idag :) Grattis och välkommen till vuxenvärlden ;)
Sen annars har jag bara legat hemma och kolla tv och käkat alldeles för mkt godis. Inte bra med påsk!
Har även sålt min gamla bärbara dator till Charlotte eftersom jag får min nya imorgon eller på onsdag :)


´


Jag är glad över att jag har er tjejer! <3




Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!