13.29

Jag vaknade tjugo över åtta och kunde verkligen inte somna om. Är inte lov och helger till för att sova? Min kropp tycker nog tydligen om att vakna tidigt..
Men iaf så har jag och pappa varit ute vid min kära farmor i några timmar. Kul att se henne igen. Det blir ju inte så ofta "/
Om en stund ska pappa åka hem till Örebro igen, båten går kl 16, så jag åker tbx till mamma.
Jag känner mig alltid så tom på någe vis när pappa åker. Och nu har pappa bestämmt sig för att sälja lägenheten här hemma och flytta upp till Örebro. Jag är verkligen lycklig för hans skull, men själv så gör det lite ont att han kommer flytta upp dit på "heltid". Kommer inte alls träffa honom lika ofta, men jag får ta mig i kragen och åka upp lite oftare. Men jag får tänka så här: Han har bott där i 2-3 år nu, och jag har överlevt och klarat mig väldigt bra. Så varför ska det inte gå bra nu?
 
Hela min em/kväll ska jag leka med min bästa C.




Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!