Jag hatar min höft!!!

Matchen gick inte som vi hade hoppats på, men vi kämpade och det är ju det viktigaste.
Det blev inga mål för min del idag, men lyckades iaf skaffa mig 1 eller 2 assist.
Plus att jag lyckades få en smäll på min onda höft, så nu efter har jag så ont att jag inte pallar gå, plus att jag har fått en blåsa på min lilltå och plus att det var en jävel som slog på min knöl på foten, så nu är det blå och stor.
Tack så hemskt vem det nu va!

Snart ska jag hoppa in i duschen, men jag är så död att den enda jag orkar göra just nu är att lägga mig i sängen och dö bort min dödhet. Men det är inte så värst fräscht och lägga sig i sängen helt svättig.
Men innan jag gör något ska jag trycka i mig en appelsin, så jag får lite energi. Okej det är kanske inte så mkt energi i en appelsin, hade varit bättre med en banan, men man tager vad man haver som man brukar säga.



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!