dagen har varit klockren rakt igenom

Idag mår jag superduper. Joho ni, tänk för att jag gör det!
Dagen har rullat igenom fort och jag har skrattat såååå himla mkt. Det har hänt en massa kul HELA tiden.
Dagens bästa var ju iaf på mattelektionen när Emma sa: "Ja men då får vi räkna ut hur många dagar det är till fredag". Ah men hallå, alla vet väll att det är 7 dagar!? Hahaha, jag skrattade så jag vek ihop på bänken.
På svenskan hade vi också väldigt roligt. Vi satt och skrattade oss genom hela lektionen. Dom andra lektionerna var inte lika roliga.

Hade även matteprov idag, det gick säkert sämst.

Nu ska jag käka något sen vänta på att klockan ska ticka lite fortare så jag kan leka med C en stund :)



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!