´:)

Imorse mötte jag upp några från klassen vid öster för att vandra till ishallen.
Det har varit en riktigt rolig dag, och jag är på topp just nu. GREAT!
Jag är förvånad att jag kunde åka skridskor så bra, skidåkningen behöver vi inte ens nämna ;) Spelade även hockeybockey (?) på slutet med några från klassen och några från hr. Kuuuligt var det, och ännu roligare var det när mitt lag vann. Höhö.

Morfar kom och hämtade mig och körde mig till kidsträningen. Idag var dom jobbiga, iaf lekis, ettorna är bättre på att lyssna.
Nu tänkte jag bara ta det lugnt och tagga lite inför kvällens träning då vi ska möta handbolls grabbarna.



Postat av: ida

haha, ja blev också förvånad över min skridskoåkning här om dagen.. trodde ja skulle slå ihjäl mig men det gick faktiskt riktigt bra! :P

2010-02-10 @ 17:24:03
URL: http://nigels.blogg.se/

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!