ikväll kommen min kära pappa till gotland och redan nu taggas det för match inför morgondagen!

Dagen började med social omsorg, fick reda på provet. Fick VG++. Ofta två pluss? Hon sa att det är typ samma som MVG. Så varför inte sätta MVG ist för VG++. Ibland asså...
Aja jag får se det pesotivt i det hela. Det gick ju trors allt väldigt bra på provet.
Sen var det svenska, läste o sov, lästa o sov, ja så såg typ lektionen ut för mig.
Våran mattelektion var inställd så jag och några gick ner på stan efter lunch.
Vid ett mötte jag upp Bella och vi gick in på ringduvan och fikade. Riktigt kul att få träffa henne igen. Fick även med mig hårfärg hem. Det behövs, för min utväxt är typ GRÅ?!!! Usch.
Kom precis hem och tänkte sitta här en stund innan jag går ner på mitt rum och sover en stund.

Efter sportlovet ska vi ha praktik i fyra veckor och idag fick vi reda på att även dom som inte har idv på måndagar ska vara i skolan och ha sjukvård. Kyss mig där bak. Jag tänker fan inte åka in till skolan och ha lektion i typ en timme då jag kan jobba och få ihop mina timmar. Fyfan vad jag är arg, riktigt jävla arg. Jag tänker helt ärligt inte åka in till skolan. Never and ever. Nu ska jag ha praktik, och då tänker jag hålla mig borta från skolan helt och hållet. För så skoltrött som jag har varit nu så bläää nej usch..

Sorry för detta klagande, men jag var verkligen tvungen att få det ur mig.



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!