jag är riktigt innebandysugen just nu!

Nu har jag inte mycket plugg kvar. Men det jag har kvar tänker jag inte göra klart ikväll. Det pallar jag inte.
Jag har fått hem två tröjor och en jacka från posten. Great :)
Snart ska jag sätta mig nere framför brasan och kolla tv med familjen. Blir nog OS skulle jag tro. Sen blir det att käka efterrätt som mamma gjort till oss. Mumsens.

Imorgon har jag sovmorgon och efter skolan har jag körlektion. Önska mig lycka till!

Jag är trött på snön, trött på skolan, trött på att ha dåliga dagar, trött på att ha ont i höften, trött på att behöva träna mitt finger/handen, trött på att behöva gå upp tidigt fem dagar i veckan, trött på att det ska vara så kallt, trött på att sakna någon så oerhört mycket och trött på att vara trött på allt.




Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!