prov hit och läxor dit.

Morgonen började med prov. Jag satt kvar i 1 timme och 40 min men hann ändå inte klart alla frågor. Jag skrev fyra a4 papper, alltså åtta sidor. Jag hade kramp-damp i handen.
Sen var det svenska, skrev där också, fast på datorn så jag slapp den där fläskiga pennan.
Efter lunch var det matte, gick igenom np som äger rum i maj. Jag läntar inte!!!! Efter matte lektionen gjorde jag matteprov. Det gick bra tror jag. Efter det satt jag kvar i skolan med mina små töntar.
Jag blev så rädd att min hjärta höll på att stanna, men vi fick oss ett gott skratt iaf.
Nu sitter jag här hemma, har så fruktansvärt ont i huvet. Så jag undrar igentligen varför jag sitter här?
Ska snart åka med mamma och lämna Johanna och Edda på gymnastiken. Sen är det hem och slänga sig ner i skolböckerna. Det är det jag kommer få unna mig med ikväll eller rättare sagt hela helgen. Suck.

jag är så skoltrött, sååå jäkla skoltrött!



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!